طالبان أفغانستان : کشته شدن مسوول نظامی طالبان‌مسلح در گلران هرات | كهندژ : سقوط حر في قبضة طالبان.

طالبان أفغانستان : کشته شدن مسوول نظامی طالبان‌مسلح در گلران هرات | كهندژ : سقوط حر في قبضة طالبان.. ما بين هزائم واستسلام للقوات الحكومية، يواصل طوفان حركة طالبان ابتلاع عواصم ولايات أفغانستان، وسط محاولات لتأخير سقوط العاصمة كابول. خیز طالبان برای تصرف مزار شریف. قالت حركة طالبان إن أي قوات أجنبية ستبقى في أفغانستان بعد الموعد النهائي لانسحاب قوات التحالف الدولي في سبتمبر/ أيلول المقبل، ستكون معرضة للخطر. سيطرت حركة طالبان الخميس على هرات غرب أفغانستان، والتي تعدّ ثالث مدن البلاد، فيما يعد محطة رئيسية في هجومها عقب السيطرة على مدينة غزنة الاستراتيجية التي جعلت عناصرها أقرب إلى كابول الواقعة على بعد 150 كيلومتر منها. مردم افغانستان روز دوشنبه در حالی اولین روز از دوره جدیدی از تاریخ این کشور را آغاز کردند که اعضای.

در ۷ اکتبر ۲۰۰۱، طالبان پیشنهاد محاکمه بن لادن را در خاک افغانستان در یک محاکمه اسلامی به ایالات متحده دادند که این پیشنهاد بلافاصله از سوی مقامات آمریکایی در همان روز رد شد. طالبان در ارگ ریاست‌جمهوری افغانستان؛ اغتشاش در فرودگاه کابل، انتقاد تند ترامپ از بایدن. مردم افغانستان روز دوشنبه در حالی اولین روز از دوره جدیدی از تاریخ این کشور را آغاز کردند که اعضای. در ۵ سال گذشته این اولین. واصلت حركة طالبان قضمها للمزيد من المناطق، ممسكة بمعابر أفغانستان مع الخارج، فبعد طاجيكستان وإمساكها بأهم معبر مع إيران، أطبقت الحركة أيضا على معبر مع تركمانستان، لتكون بذلك أمسكت بثلاث جهات من الحدود الأفغانية.

تداوم تنش ها در لسبوس یونان؛ پناهجویان معترض خواستار ...
تداوم تنش ها در لسبوس یونان؛ پناهجویان معترض خواستار ... from ariananews.co
سيطرت حركة طالبان الخميس على هرات غرب أفغانستان، والتي تعدّ ثالث مدن البلاد، فيما يعد محطة رئيسية في هجومها عقب السيطرة على مدينة غزنة الاستراتيجية التي جعلت عناصرها أقرب إلى كابول الواقعة على بعد 150 كيلومتر منها. ما بين هزائم واستسلام للقوات الحكومية، يواصل طوفان حركة طالبان ابتلاع عواصم ولايات أفغانستان، وسط محاولات لتأخير سقوط العاصمة كابول. بينما يتقدم مسلحو حركة طالبان الذين باتوا على مقربة من السيطرة على العاصمة كابل، يجد عشرات الآلاف في أفغانستان أنفسهم مجبرين على ترك. تتباين المعلومات حول مدى سيطرة كل من الحكومة الأفغانية وحركة طالبان على الأرض، إلا أن الواضح أن مع اقتراب إتمام انسحاب القوات الأجنبية بشكل كامل من البلاد، وسعت الحركة من. بر اساس گزارش‌ها از افغانستان، طالبان شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز را تصرف کرده است. 21:35 13 جولای 2021 / اخرین تجدید: همزمان با پیشروی طالبان و عقب‌نشینی نیروهای دولت افغانستان در پی خروج نیروهای آمریکایی از این کشور، ایران روز چهارشنبه 7 ژوئیه 2021، اعلام کرد میزبانی مذاکراتی میان نمایندگان طالبان و دولت کابل را بر عهده گرفت. در ادامه پیش‌روی‌های نیروهای طالبان، خبرگزاری‌ها از تصرف شهر جلال‌آباد، پنجمین شهر پرجمعیت افغانستان.

مع سيطرة حركة طالبان على الأراضي الأفغانية، استولت الحركة على معدات عسكرية أميركية تقدر قيمتها بمليارات الدولارات، بعدما سيطرت قبل.

نزوح عشرات الآلاف مع اقتراب طالبان من كابل. تخمین زده شده طالبان در سال ۲۰۲۱، ۷۵٬۰۰۰. قالت حركة طالبان إن أي قوات أجنبية ستبقى في أفغانستان بعد الموعد النهائي لانسحاب قوات التحالف الدولي في سبتمبر/ أيلول المقبل، ستكون معرضة للخطر. سلاح الأميركان في قبضة طالبان. أكدت حركة طالبان بعد سيطرتها على كابل أن البعثات الأجنبية ستكون في مأمن، بينما تواصل دول غربية وعربية إجلاء رعاياها ودبلوماسييها، كما أرسلت واشنطن تعزيزات عسكرية إضافية للمساعدة في إجلاء الأميركيين. في ظل التقدم المستمر الذي تحققه حركة طالبان في أفغانستان بالتزامن مع انسحاب القوات الأمريكية والدولية، بات مستقبل البلاد غامضا وسط علامات استفهام حول الأوضاع الأمنية التي ستواجهها البلاد، بل ومحيطها الإقليمي أيضا. 21:35 13 جولای 2021 / اخرین تجدید: انهارت قبضة حركة طالبان على أفغانستان بعد الغزو الأمريكي في عام 2001، لكنها شنت حرباً طويلة الأمد واستعادت. خیز طالبان برای تصرف مزار شریف. حركة هجرة ونزوح كثيفة من مناطق المعارك في أفغانستان. طالبان در ارگ ریاست‌جمهوری افغانستان؛ اغتشاش در فرودگاه کابل، انتقاد تند ترامپ از بایدن. سقوط قندوز و ورود نیروهای طالبان در شبرغان. خبرگزاری «فرانس پرس» از کنترل گروه طالبان بر 11 ولایت از 34 ولایت افغانستان خبر داد.همچنین طالبان پنج‌شنبه، 12 اوت، اعلام کرد که کنترل کامل قندهار، دومین

بر اساس گزارش‌ها از افغانستان، طالبان شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز را تصرف کرده است. طالبان تسيطر على مراكز ولايات جديدة وتعلن قطع الكهرباء عن كابول. أفغانستان، طالبان أفغانستان، حركة طالبان. طالبان که خود را امارت اسلامی افغانستان می‌نامند، یک جنبش و یک سازمان نظامی متشکل از روحانیان اسلامگرای سنی در افغانستان است که از سال ۲۰۰۱ تا اکنون درگیر جنگ در افغانستان است. طالبان که طی کمتر از ۱۰ روز مرکز ۱۴ ولایت در افغانستان را تحت کنترل درآورده است، برای سقوط شهر مهم و.

أفغانستان تباشر إطلاق سراح سجناء "طالبان" - جريدة الأنباء ...
أفغانستان تباشر إطلاق سراح سجناء "طالبان" - جريدة الأنباء ... from anbaaonline.com
طالبان که طی کمتر از ۱۰ روز مرکز ۱۴ ولایت در افغانستان را تحت کنترل درآورده است، برای سقوط شهر مهم و. دیدار اشرف غنی با افسران نیروهای امنیتی و دفاعی. همزمان با پیشروی طالبان و عقب‌نشینی نیروهای دولت افغانستان در پی خروج نیروهای آمریکایی از این کشور، ایران روز چهارشنبه 7 ژوئیه 2021، اعلام کرد میزبانی مذاکراتی میان نمایندگان طالبان و دولت کابل را بر عهده گرفت. طالبان در ارگ ریاست‌جمهوری افغانستان؛ اغتشاش در فرودگاه کابل، انتقاد تند ترامپ از بایدن. نزوح عشرات الآلاف مع اقتراب طالبان من كابل. جهان پیشروی طالبان در افغانستان: قالت حركة طالبان إن أي قوات أجنبية ستبقى في أفغانستان بعد الموعد النهائي لانسحاب قوات التحالف الدولي في سبتمبر/ أيلول المقبل، ستكون معرضة للخطر. كشف تقرير رسمي أميركي نشر الخميس أن هجمات طالبان التي تضاعفت منذ توقيع اتفاق شباط/فبراير 2020 الذي مهّد لانسحاب القوات الأجنبية من أفغانستان، تشكل خطرا وجوديا بالنسبة للحكومة الأفغانية.

در ۷ اکتبر ۲۰۰۱، طالبان پیشنهاد محاکمه بن لادن را در خاک افغانستان در یک محاکمه اسلامی به ایالات متحده دادند که این پیشنهاد بلافاصله از سوی مقامات آمریکایی در همان روز رد شد.

كشف تقرير رسمي أميركي نشر الخميس أن هجمات طالبان التي تضاعفت منذ توقيع اتفاق شباط/فبراير 2020 الذي مهّد لانسحاب القوات الأجنبية من أفغانستان، تشكل خطرا وجوديا بالنسبة للحكومة الأفغانية. قال مسؤولان، اليوم الاثنين، إن مقاتلي حركة طالبان حاصروا مدينة غزنة بوسط أفغانستان واستولوا على منازل مدنيين لاستخدامها في قتال قوات الأمن، لتكون المدينة بذلك أحدث مركز حضري يتعرض لتهديدات المتطرفين. در ۵ سال گذشته این اولین. طالبان تسيطر على مراكز ولايات جديدة وتعلن قطع الكهرباء عن كابول. در ادامه پیش‌روی‌های نیروهای طالبان، خبرگزاری‌ها از تصرف شهر جلال‌آباد، پنجمین شهر پرجمعیت افغانستان. جهان پیشروی طالبان در افغانستان: سيطرت حركة طالبان الخميس على هرات غرب أفغانستان، والتي تعدّ ثالث مدن البلاد، فيما يعد محطة رئيسية في هجومها عقب السيطرة على مدينة غزنة الاستراتيجية التي جعلت عناصرها أقرب إلى كابول الواقعة على بعد 150 كيلومتر منها. انهارت قبضة حركة طالبان على أفغانستان بعد الغزو الأمريكي في عام 2001، لكنها شنت حرباً طويلة الأمد واستعادت. بر اساس گزارش‌ها از افغانستان، طالبان شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز را تصرف کرده است. مردم افغانستان روز دوشنبه در حالی اولین روز از دوره جدیدی از تاریخ این کشور را آغاز کردند که اعضای. مع سيطرة حركة طالبان على الأراضي الأفغانية، استولت الحركة على معدات عسكرية أميركية تقدر قيمتها بمليارات الدولارات، بعدما سيطرت قبل. هرات، سومین شهر بزرگ افغانستان و. خیز طالبان برای تصرف مزار شریف.

في ظل التقدم المستمر الذي تحققه حركة طالبان في أفغانستان بالتزامن مع انسحاب القوات الأمريكية والدولية، بات مستقبل البلاد غامضا وسط علامات استفهام حول الأوضاع الأمنية التي ستواجهها البلاد، بل ومحيطها الإقليمي أيضا. طالبان تتوعد القوات الأجنبية بعد سبتمبر. در ۷ اکتبر ۲۰۰۱، طالبان پیشنهاد محاکمه بن لادن را در خاک افغانستان در یک محاکمه اسلامی به ایالات متحده دادند که این پیشنهاد بلافاصله از سوی مقامات آمریکایی در همان روز رد شد. در ادامه پیش‌روی‌های نیروهای طالبان، خبرگزاری‌ها از تصرف شهر جلال‌آباد، پنجمین شهر پرجمعیت افغانستان. هرات، سومین شهر بزرگ افغانستان و.

میرزاولنگ سرپل پس از تصرف طالبان
میرزاولنگ سرپل پس از تصرف طالبان from files.afghanpaper.com
مع سيطرة حركة طالبان على الأراضي الأفغانية، استولت الحركة على معدات عسكرية أميركية تقدر قيمتها بمليارات الدولارات، بعدما سيطرت قبل. بر اساس گزارش‌ها از افغانستان، طالبان شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز را تصرف کرده است. طالبان به ۱۵۰ کیلومتری کابل نزدیک شده‌اند. جهان پیشروی طالبان در افغانستان: طالبان در ارگ ریاست‌جمهوری افغانستان؛ اغتشاش در فرودگاه کابل، انتقاد تند ترامپ از بایدن. خیز طالبان برای تصرف مزار شریف. نزوح عشرات الآلاف مع اقتراب طالبان من كابل. طالبان که خود را امارت اسلامی افغانستان می‌نامند، یک جنبش و یک سازمان نظامی متشکل از روحانیان اسلامگرای سنی در افغانستان است که از سال ۲۰۰۱ تا اکنون درگیر جنگ در افغانستان است.

تتباين المعلومات حول مدى سيطرة كل من الحكومة الأفغانية وحركة طالبان على الأرض، إلا أن الواضح أن مع اقتراب إتمام انسحاب القوات الأجنبية بشكل كامل من البلاد، وسعت الحركة من.

تتناول الحلقة قصة الحرب في أفغانستان من خلال قيام فريق من شبكة الجزيرة بالذهاب إلى أفغانستان ولقاء مقاتلين. در ۷ اکتبر ۲۰۰۱، طالبان پیشنهاد محاکمه بن لادن را در خاک افغانستان در یک محاکمه اسلامی به ایالات متحده دادند که این پیشنهاد بلافاصله از سوی مقامات آمریکایی در همان روز رد شد. طالبان کے افغانستان پر انتہائی برق رفتاری سے کنٹرول نے امریکی صدر جوبائیڈن اور دیگر اعلیٰ امریکی حکام کو حیران کردیا، امریکی صدر جوبائیڈن کے لیے بطور کمانڈر ان چیف افغان حکومت کا خاتمہ ایک. خیز طالبان برای تصرف مزار شریف. هرات، سومین شهر بزرگ افغانستان و. أفغانستان، طالبان أفغانستان، حركة طالبان. سقوط هرات و غزنی به دست طالبان. دیدار اشرف غنی با افسران نیروهای امنیتی و دفاعی. طالبان که طی کمتر از ۱۰ روز مرکز ۱۴ ولایت در افغانستان را تحت کنترل درآورده است، برای سقوط شهر مهم و. سيطرت حركة طالبان الخميس على هرات غرب أفغانستان، والتي تعدّ ثالث مدن البلاد، فيما يعد محطة رئيسية في هجومها عقب السيطرة على مدينة غزنة الاستراتيجية التي جعلت عناصرها أقرب إلى كابول الواقعة على بعد 150 كيلومتر منها. سقوط حر في قبضة طالبان. طالبان که خود را امارت اسلامی افغانستان می‌نامند، یک جنبش و یک سازمان نظامی متشکل از روحانیان اسلامگرای سنی در افغانستان است که از سال ۲۰۰۱ تا اکنون درگیر جنگ در افغانستان است. انهارت قبضة حركة طالبان على أفغانستان بعد الغزو الأمريكي في عام 2001، لكنها شنت حرباً طويلة الأمد واستعادت.

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code